SATOn tarinat/KOTONA

uudenlaista asumista

Asukkaat tekevät kodin. Me tuemme heitä siinä tarjoamalla hyviä asuntoja. SATO StudioKoti ja SATO ToiveKoti -ratkaisut ovat kehittämiämme vaihtoehtoja kohtuuhintaisen asumisen tarpeeseen.

sato studiokoti

SATO StudioKodissa voi asua noin 500 euron kuukausivuokralla. Idea konseptille syntyi SATOn henkilöstön ja nuorten lukiolaisten innovaatioaloitteiden pohjalta. Lähtökohtana on ainutlaatuinen ja viihtyisä yhteisöllinen asumiskokemus, jonka puitteena on laadukkaat perinteistä poikkeavat tila- ja sisustusratkaisut. Konseptissa koti laajenee käsittämään asunnon lisäksi talon yhteisölliset tilat.

Omassa käytössä on kolmen metrin huonekorkeuden omaava yksiö, jossa on tilava parvi ja oma parveke. Räätälöidyt rakenteisiin upotetut kalusteratkaisut säästävät lattiapinta-alaa. Yhteisten tilojen suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota tilojen tunnelmaan ja toimivuuteen.

Konseptin pilottikohde valmistuu loppuvuodesta 2017 Vantaan Martinlaaksoon. Ennen valmistumista suunnittelemme yhdessä tulevien asukkaiden kanssa yhteistilojen käyttöä ja asukastoimintaa.

SATO Toivekoti

Olemme kartoittaneet hyviksi koettuja asuntoratkaisuja asukkailta saaduista palautteista ja henkilöstömme kokemuksista. Näiden perusteella olemme suunnitelleet modulaariset ratkaisut erikokoisista asunnoista. ToiveKoti-konsepti sisältää näin ollen erilaisiin rakennusrunkoihin mukautuvat parhaat asuntopohjat. Asunnot ovat toiminnallisuudeltaan erinomaisia ja pinta-aloiltaan tehokkaita.

Malliasunnot nopeuttavat uusien kohteiden suunnittelua ja tuottavat kustannussäästöjä. Myös asiakastyytyväisyys paranee asuntojen hyvän hinta-laatusuhteen ansiosta. Ensimmäinen ToiveKoti-konseptia hyödyntänyt kohde on suunnitteilla Vantaalla.

Tämä tuntuu kaksiolta, ihan uskomaton juttu!

Jaa sivu